Сторінки

Конспекти уроків для учнів

Картинка смайлик
1 урок: Вступ. Повторення основних тем за курс 9-го класу 
2 урок: Комп’ютерні презентації, їх призначення та класифікація 
3 урок: Відкриття, створення та збереження презентацій. Практична робота №1 «Розробка слайдової презентації» 
4 урок: Дизайн та стильове оформлення презентацій. Робота з текстовими написами та графічними зображеннями
6 урок: Гіперпосилання та кнопки дій. Демонстрація презентацій
7 урок: Мультимедійні дані та робота з ними
8 урок: Програмне забезпечення для обробки мультимедійних даних 
9 урок: Створення кліпів. Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Відеоефекти та відео переходи.Титри 
10 урок: Створення відеокліпів. Практична робота №3 «Створення відеокліпу»
11 урок: Комп'ютерні публікації та їхвиди  
12 урок: Особливості роботи з графічними та текстовимиоб’єктами. Зв’язки між об’єктами
13 урок: Узагальнення та систематизація набутих знань з теми. Практична робота №4 «Створення інформаційного бюлетеня або буклету» 
14 урок: Створення нумерованих і маркірованих списків. Настроюванняпараметрів сторінок. Створення колонтитулів 
15 урок: Графічні зображення в текстових документах 
16 урок: Таблиці в текстових документах 
17 урок: Друк документів. Практична робота №5 «Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах» 
18 урок: Перегляд документа. Стилі та їх використання 
19 урок: Шаблони документів і робота з ними. Практична робота №6 «Використання стилів і шаблонів документів» 
20 урок: Макроси та їх використання 
21 урок: Робота з макросами. Практична робота №7 «Створення макросів в автоматичному режимі та їх використання» 
22 урок: Підсумковий урок з теми «Текстовий процесор» 
23 урок: Принципи функціонування електронної пошти
24 урок: Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс. Практична робота №8 «Електронне листування через веб-інтерфейс»
25 урок: Робота з поштовим клієнтом. Практична робота №9 «Електронне листування за допомогою поштового клієнта»
26 урок: Правила безпеки та етикет електронного листування
27 урок: Миттєві повідомлення, принципи функціонування службмиттєвих повідомлень
28 урок: Робота в службах обміну миттєвими повідомленнями. Практична робота №10 «Обмін миттєвими повідомленнями»
29 урок: Форуми. Реєстрація та участь у обговореннях
30 урок:  Етикет інтерактивного спілкування. Практична робота №11 «Спілкування на форумах та в чатах»  
31 урок:: Програмні засобинавчального призначення. Програмні засоби, призначені для вивчення предметів
32 урок: Робота з електроннимипосібниками, навчальними програмами та мультимедійними курсами з предмета
33 урок: Огляд українських тазарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання
34 урок: Електронні словники йпрограми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курсиіноземних мов
35 урок: Поняття моделі. Типимоделей. Моделюванняяк метод дослідження об’єктів
36 урок: Поняття алгоритму.Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму
37 урок: Базові структуриалгоритмів. Конструювання алгоритмів
38 урок: Основні етапи розв’язуваннязадач за допомогою комп’ютера. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок
39 урок: Поняття про методрозв’язування задачі. Практична робота № 12 «Побудова інформаційної моделі»
40 урок: Поняття програми.Розв’язування задач
41 урок: Поняття електронноїтаблиці. Табличний процесор
42 урок: Форматування даних, комірокі діапазонів комірок. Практична робота №13 «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»
43 урок: Використання формул. Абсолютніта відносні посилання. Практична робота № 14 «Використання формул в електронних таблицях»
44 урок: Посилання на комірки іншихаркушів та книг. Копіювання формул
45 урок:  Створення та настроюваннядіаграм, вибір типу діаграм. Практична робота №15 «Побудова діаграм»       
46 урок: Сортування і фільтрування даниху таблицях. Практична робота № 16 «Сортування і фільтрування даних»
47 урок: Призначення і використанняфункцій. Практична робота № 17 «Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора»
48 урок: Проміжні підсумки тазведені таблиці
49 урок: Використання розширенихфільтрів, проміжні підсумки та зведені таблиці
50 урок: Графічний аналіз рядівданих
51 урок: Умовне форматування даних
52 урок: Поняття моделі даних, базиданих,  СКБД
53 урок: Огляд реляційної моделіданих. Модель «сутність-зв'язок»
54 урок: Поняття таблиці, поля,запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі MS Access. Практична робота № 18 «Робота з об’єктами бази даних у середовищі СКБД»
55 урок: Введення і редагування даних у таблиці.Призначення форм.Практична робота №19 «Створення бази даних в середовищі СКБД, створення форм і введення даних» 

56 урок: Сортування, фільтрація іпошук даних
57 урок: Поняття запиту дореляційної бази даних
58 урок: Поля підстановки. Створеннязв’язків між таблицями. Ключові поля
59 урок: Призначення звітів. Практична робота № 20 «Створення запитів і звітів»
60 урок: Комбінований залік з теми
61 урок: Структура та особливостівеб-сайтів
62 урок: Автоматизоване розробленнявеб-сайтів. Огляд сервісів Веб 2.0
     Додаток до уроку 62
63 урок: Основи веб-дизайну
     Додаток до уроку 63
64 урок: Створення і оформленняблогу. Практична робота № 21 «Створення й ведення власного блогу»
     Додаток до уроку 64
65 урок: Обмін даними між офіснимидодатками. Імпорт та експорт файлів. Практична робота № 22 «Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах»
     Додаток до уроку 65
66 урок: Вбудовування та зв’язуванняфайлів. Веб-публікація документів
     Додаток до уроку 66
67 урок: Середовище для спільноїроботи з документами. Служби онлайнового документообігу
68 урок: Спільна робота зонлайновими документами
             

2 коментарі:

  1. Наталія Петрівна - ви педагог від Бога. Хочеться побажати вам подальшого натхнення у роботі і заслуженого визнання на теренах нашої освіти.

    ВідповістиВидалити